Fredag !

Nu är arbetsveckan slut för denna gång och helgen ska precis börja! Härligt med helg nu när vädret är så fint! Jag hoppas verkligen att solen och värmen kan få stanna ett tag, njuter för fulla muggar. Har hunnit med lite shopping under torsdagen och denna fredag. Hittade en väldigt söt klänning på Gengåvan, är inte min vanliga stil men jag kan ju vara "sockersöt" ibland också ! :)
Hittade också en kjol:
Självklart fick jag med mig något prickigt också:
 
 
Idag åkte jag till Ilanda påvägen hem och köpte hårspännen och lite smink!
 
Idag fick jag också ett smycke på jobbet, har på mig det just nu, det värmer i hjärta och själ över alla fina saker jag får varje dag!
 
¨Visst var det fint? :):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0