Är krafterna tillbaka?

Det är den frågan jag ställer mig idag, för imorgon ska jag till jobbet igen. Har saknat jobbet sjukt mycket när jag varit sjuk. Kroppen är minst sagt sliten, trött och inte 100 procent efter kräksjukan, ketoner och brist på mat och vatten. 
 
Jag hoppas att kroppen orkar och att jag jag känner mig som en människa igen! Sabina ringde för en stund sen och frågade om vi skulle äta lunch på stan. Jag funderade en stund men jag ska följa med, blir ett test för kroppen att komma ut bland människor och en vardag. Jag hoppas att krafterna inte tar slut för jag SKA och VILL till jobbet imorgon! 
 
Jaja vi får se hur det går, hoppas på det bästa iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0