Algot!

I fredags fyllde mitt lilla hjärta 3 år! Jag trodde att han fyllde senare men så var inte fallet. Så efter jobbet åkte jag och köpte massor med godis och en ny leksak dagen till ära! Algot blev super glad och tuggade sönder leksaken som vanligt !
En glad treåring <3
Under lördagen var vi i hundgården, var tyvärr inte så många andra hundar där men några kompisar fick han leka med. En av dem var en jätte fin kille!
Har var lite större men de hade roligt ändå!
Bollarna var roliga !
 
Så grattis bebis som nu är tre år gammal!!! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Måste få till någon dag så jag kan följa med Er till hundgården ser så mysigt ut. Pussa Algot från mig.❤❤❤

2013-03-17 @ 11:40:15
Postat av: Maria Hjelte

Hej Algots Matte!!

Vad roligt att se dina bilder på Alinas tvillingbror :) Syskonen är sååå lika!!! Jag ska skicka en bild till dig på hans syster (inom kort)♥

Svar: Vad roligt ! Jag vill jätte gärna se bild! Kul att du hittade hit ! <3
Malin

2013-04-13 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0