Underbar utflykt!

Igår mötte vi Ewe och Nike vid Mariebergsskogen. Vi hade köpt med oss lunch och fika till dagen. Vi letade upp en fin plats i solen där vi åt, jag hade köpt en super go sallad på Ica, som jag själv plockat ihop! Det var trevligt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Algot var också med och njöt av vädret och lite gott att äta!
Sen var det dags att titta på alla djuren, lika söta som alltid!
Fiskarna var de första vi såg!
Grisarna låg och solade!
Ewe och jag gick in i klapphagen där vi klappade kaniner och en liten sötnos!
Denna sötnos klappade vi! <3
 
Vi hälsade också på hästarna!
När vi kollat på alla djuren gick vi ner till andra delen av Mariebergsskogen, där fick Algot bada lite och vi gick till Naturum. Erik och Nike gick in medans jag,Ewe och Algot stannade ute. Blev lite stekande för våran del! I hopp om att benen skulle få lite färg!
Sen spelade vi minigolf, Algot var super duktig. Han pep inte, drog inte utan följde snällt efter oss hela tiden. Det tog ändå ett bra tag innan vi var klara med alla 18 banor. Grattis Erik, du vann !
Sötnosar!
Sen var det dags att åka hem, 4 timmar i Mariebergsskogen blev det! Underbar dag med underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0