Puh!

Idag vaknade jag vid halv sex som alla dagar och gick upp och fixade lite frukost. Både jag och Erik hade sovit dåligt inatt men vi kom upp ändå! Jag köpte ju lite nya grejer som jag tidigare visat så suget efter att göra om lite startade i morse. Inga stora saker men byta lite dukar och prydnadssaker.
Fick världens ryck och började damma, plocka, städa hela badrummet, diska, dammsuga och skura alla golven. Jag överdriver inte när jag säger att det rinner svett av mig just nu! Så tog en välbehövlig paus. Är bara skräpet som ska slängas sen ska jag inte göra mycket mer hemma idag!
Tänkte bjuda på lite bilder på saker jag fixat med idag:

Det superfina kakfatet jag fick av mina kollegor!
Såhär ser det ut på mitt köksbord.
I hallen sitter dessa söta hundar.
Badrummet har självklart ljus!
Vardagsrumsbordet blev jag nog mest nöjd med, det nya fatet passade perfekt!
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det blev supersnyggt!

2013-07-31 @ 11:44:03
Postat av: Monika

Ja det blev det verkligen:)) KRAM<3

2013-07-31 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0