En liten uppdatering!

Denna sommar rullar på som aldrig förr, har så många inlägg jag tänkt att skriva men inte blivit av. Tänkte iallafall bjuda på lite bilder av vad denna sommar har bjudit på hittills. 
 
Det har blivit uteserveringar med goa vänner <3 
 
Har varit på Räkkryssning med underbara arbetskamrater!
 Vi har hunnit fira världens finaste Amanda som nu är över 1 år. 
 
Det har varit fullt upp med bad och hundträffar!
 
Det har varit festligheter med underbara vänner<3
 Det har varit mys med alla goa djur !
Underbara Grace<3
 Mariebergsskogen har vi besökt några gånger ! Både picknick, kollat djuren och spelat minigolf!
Det har hänt mycket, som jag skrivit här massor med roliga saker. Det har även varit en tuff sommar på olika sätt men jag försöker blicka framåt och hoppas på fler roliga saker utan de mörka molnen hängande i luften!
 
 
Det är inte alla gånger livet blir som man vill men jag hoppas att det är en mening med allt som händer <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0