Finbesök!

Tog det väldigt lugnt hela dagen igår. På kvällen hade jag och Erik myskväll framför soffan. För någon vecka sedan hittade vi en kriminalserie på Netflix som vi började titta på, Bron. 
Ni som inte har sett den gör det, var helt otroligt bra, nu väntar vi på säsong två som kommer till hösten! 
Idag känner jag mig bättre i allafall, inte helt hundra då det tar en stund för kroppen att återhämta sig. 
Låg i allafall på 9.4 när jag kollade så det känns helt okej! 
 
Har precis gjort mig iordning för en dag med mamma! Ringde till henne förut och vi bestämde att hon skulle komma hit. Det blir Gengåvan sen Ikea för lite shopping. Ska bli mysigt med en dag bara mamma och jag, var längesen <3
Tänkte visa mina nya benvärmare och ett armband:
Armbandet köpte jag på Gengåvan för 22 kronor, det används flitigt kan jag säga!
Benvärmarna blev jag genast förälskad i, mest pga färgkombinationen. De inhandlades för 35 kronor under rean på Lindex. :)
Nej nu ska jag fixa det sista innan mamma kommer, ha en trevlig dag denna lördag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

Bron är riktigt, riktigt bra! Förstår mycket väl att ni fastnade i den. Har ni sett klart den än?

2013-02-10 @ 11:46:15
URL: http://czaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0