En dag med mamma!

Nu har jag kommit hem efter en mycket trevlig dag med mamma. Var verkligen super mysigt att umgås bara hon och jag <3 Vi åkte först till Gengåvan där vi shoppade för fullt, hittade jätte mycket fina saker! Vi var båda väldigt nöjda med det vi sedan fick med oss hem! Sen tog vi en mycket god sallad på Oliven, det var verkligen jätte fint inrett och mysigt!
Underbara mamma <3
Tänkte visa er lite av shoppingen som är i mitt hem just nu! Är verkligen super nöjd!!!
 
Smycken hittade vi massvis!!
Super snygg väska, för 55 kronor!
 
Ett skärp som verkligen är min stil! Kostade 20 kronor.
Skit snygg klänning!
En stickad tröja, jätte mysig att ha på sig.
 
En svart klänning!
Vi var även på Ikea där jag hittade lite smått och gott! Nu blir det mys i vårt hus, med massor av ljus !
 Köpte även en leksak till Algot som nu är helt söndertuggad!!!
 
Tack mamma för en underbar dag!!!
 

Kommentarer
Postat av: Monika Säderberg

Tack själv gumman!! Som sagt en jätte mysig dag bara du och jag (längesen) . ❤❤❤ jag är också super nöjd med mina inköp:)) Hyllan blev super, även boxarna till pappa blev succé :))Kram

2013-02-10 @ 00:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0