Blä!

I måndags så var jag på en kvällskurs och innan den började så hade jag väldigt ont i magen. Fast det gick över och jag åkte iväg. På tisdagen efter lunch fick jag jätte ont i magen igen och illamåendet steg och jag blev tvungen att åka hem från jobbet efter halva arbetsdagen. När jag kom hem blev det sängen och på kvällen kom febern, snuva, hosta och ont i kroppen. Sjuk igen, japp, blir lagomt trött! Har varit hemma från jobbet sen i tisdags vilket känns trist då jag verkligen gillar mitt jobb! Idag har magen varit i uppror igen och febern har dock sänkts men ligger och lurar runt 38 grader. Därav min rubrik, BLÄ!
 
Förra helgen var jag iallafall med kära vänner och tog en tur till Mariebergsskogen! Det var oplanerat, skulle egentligen inte med men det blev så och roligt var det! Sabinas lillebror var med och senare på kvällen så fick jag höra en kommentar som verkligen värmde: " Malin med hunden är den snällaste, henne känner jag bäst" Kanske inte är precis på ordet men mitt hjärta smälte lite !
En annan kommentar jag gillade skarpt var: "Algot är för snabb"
Algot träffade lite nya kompisar... Fast tur ändå att det var stängsel ;P
Sabina puttade flitigt på barnen, Malin kunde däremot gunga alldeles själv :)
 
Jag och Algot också :)
Vet inte om han var lika road som mig men ändå ;P
 
Vi kollade på lite olika djur, inte lika många ute nu när det är så kallt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0