Julfest med Sörmonshundklubb!

I lördags åkte jag och Erik till Vålberg för att vara med på Sörmons årliga julfest. Eftersom jag inte varit medlem så länge var detta första gången för oss. Var roligt, underbart god mat och trevligt sällskap! Helt ärligt var jag nervös innan, känner inte någon på klubben sådär jätte väl utan han bara träffat några av dem några gånger och tränat ihop! Fast vilket härligt gäng, vi kände oss välkomna av allihopa! 
Det var jätte fint uppdukat och det syndes att de lagt ner sig! När vi kom dit möttes vi av brandmän som hade fått rycka ut när maten tillagades ! Kanske inte den bästa början för dem men allt gick bra! Det bjöds på glögg, snacks samtidigt som vi fick gå en tipspromenad om hundar! Haha det var väldigt svårt ;P 
Vi köpte också lite lotter men hade inte turen med oss iår men kanske nästa !! ;) 
Det bjöds på dans, en jätte duktig tjej som visade upp traditionella fest danser från Thailand! 
Sen var det tre stycken som skulle upp och testa, jag blev uppdragen och ställde mig för att prova. Det var inte lätt att försöka använda sina klumpiga händer haha! 
Det känns verkligen helt rätt att vara med i Sörmons hundklubb, detta är helt enkelt min klubb nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0