Älskade lillasyster!

Idag kommer Jessi hit för att shoppa lite och leta julklappar. Har saknat henne så mycket så det ska bli så roligt att få träffa henne, bara hon och jag <3 Hon betyder allt för mig ska ni veta ! Så just nu håller jag på och gör mig iordning för hon skulle åka runt tio från Kristinehamn. 
Igår fixades det som sagt här hemma, hade köpt lite nytt så det hamnade på vardagsrums bordet. 
Dessa köpte jag på Coop för 15 kr styck, ett riktigt kap! Älskar när det är texter på ljusprydnader! 
Detta otroligt vackra fat hittade jag på Gengåvan för 35 kronor. Stenarna är från Ullared :) 
Vi har också ett pepparkakshus som hade spruckit men Erik fick ihop det ändå. Ska pynta det här någon dag också! Det luktar juvligt ! 
Köpte även blommor på Gengåvan som jag satte i mina höga svarta krukor. Tyckte att det blev riktigt bra :) 
När Erik kom hem från praktiken igår hade jag fixat lite mys till oss. Han uppskattade det verkligen ! 
Det är viktig att visa sin kärlek lite extra ibland! 
Katterna var inte jätte lyckliga igår när jag sprang runt med den hemska dammsugaren, den vill ju döda dem varje gång.... ujujuj... Fast efter städningen kunde de slappna av och njuta av livet igen !! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du har gjort gumman<3

2013-12-12 @ 23:00:03
Postat av: Amanda

Fin katt :D

2013-12-13 @ 22:34:20
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0