Tränat Agility!

Igår åkte jag och Algot iväg för att träna Agility tillsammans med Lotti, Hanna och Mia. Vi möttes upp runt halv ett och satte igång med träningen. Hanna och Mia hade inte testat förut, de var super duktiga !! När vi hade tränat enskilda hinder ett tag ville jag testa en hel bana. Tog lite olika hinder, Algot var super!
Han är snabb!
Var roligt att kolla på bilderna för jag har sett saker jag missat innan som nästa bild, vilket fokus Algot hade på mig när vi körde banan.
Denna är han super duktig på, han hoppas aldrig av för tidigt.
Här är det inga problem, har tränat på att ta det lungt i slutet så han inte hoppar för tidigt. Det har börjat sätta sig iallafall.
Hoppen är roliga :)
Tränade även på "gungbrädan" igår, han var jätte duktig. De hjälpte mig att tippa brädan långsamt och Algot fick allt godis i slutet. Han blev modigare men det är mycket träning kvar för att han ska kunna springa upp och den slår ner av sig själv.
Tänkte också bjuda på bilder från mitt duktiga sällskap:
 Tack för rolig träning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0