Shopping på Gengåvan!

Har hunnit besöka Gengåvan några gånger och jag har helt glömt bort att visa några av mina fynd. Erik gjorde också ett fynd till Amanda när hon var med, han köpte massor av små bollar som man kunde göra bollhav med. Så hemma hos Stefan och Sabina finns nu en uppblåst pool med massa bollar, vet inte vilka som hade roligast, Amanda, killarna eller Algot ;P 
Algot ville mer än gärna bita sönder bollarna, han lyckades med två ;P 
Jag blev kär i tre små nallar som fanns på Gengåvan, älskar dem! 
 
Visst är de söta! 
Sen har jag verkligen haft turen med mig vad gäller kläder, har hittat tre klänningar, två leggings och smycken såklart ! 
 
Är super nöjd! Är alltid kul att fynda lite :) 
Ett halsband som jag hittade igår, är inte helt rött men tyckte att det va så fint så det gjorde inget! 
Jag gillar verkligen Gengåvan, finns mycket fint till ett bra pris :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0