Paket till mig!

Tänkte visa er vilka fina presenter jag fick av underbara vänner! Kommer att bli bjuden på mat av Ewe, vann tyvärr inget på lotterna från Andreas men så underbara!
Helene hade gjort ett eget kort i rött och vitt, var super fint!
Jag fick också ett jätte fint hjärta som kommer att finnas synligt i hyllan!
Tommy och Mimo hade så många paket att jag knappt kunde räkna dem. Fick jätte fina saker och ramen jag fick ska jag sätta in bilder i, sen kommer den också pryda mitt hem!
Så påhittiga!
Detta glas användes flitigt under kvällen, och spelet kommer bli super kul att testa!
Ramen <3
Det största och tyngsta paketet var från Sabina, Stefan, Malin, Therese, Mateusz och Amanda. Ni kan nog inte ens gissa vad var i det! Något vi verkligen behövde!!
En ny kattställning! Våran gamla var helt förstörde så detta var helt enkelt perfekt!!!
 
Tack alla underbara vänner för alla fina saker! Ni skämmer bort mig!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0