Min födelsedag!

Igår vaknade jag av att Erik gjort frukost åt mig på min stora dag, han hade trixat lite med yoghurten. Blev genast på bra humör när han visade mig tallriken! Kan man bli mer underbar?
Sen åkte Erik till skolan som började kl nio. Jag hade ärenden att göra så jag duschade och åkte sedan iväg. När jag var färdig med mina måsten så gick jag till parkeringen där Erik stod och väntade. Han hade slutat tidigare, hittat min parkeringsplats och väntade på mig där <3
Efter vi käkat luncj åkte vi med Mimo till vårdcentralen sen till Agility banan för att träna lite med Algot. Det var super roligt!
 
Upp !
Igenom!
Tunneln är inga problem!
När vi kom hem myste vi lite sen gjorde Erik mat, jag fick inte komma in i köket under denna tid. Vilken maträtt han gjorde!
Lyxig mat!
Sen överraskade han mig igen med en underbar tårta han gjort!
Behöver jag ens nämna att jag hade en underbar födelsedag!!! Erik är så otroligt underbar, sju år har vi varit tillsammans nu och jag ser fram emot resten av våran resa! <3<3<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0