Mariebergsskogen!

I lördags bestämde vi att de som ville skulle åka båtbussen till Mariebergsskogen och de andra möta upp dem där vid halv sju. Jag åkte i bilen med Algot och massa packning. Alltifrån fika till engångsgrillar. Vädret var helt underbart, kunde inte ha varit bättre. 
När vi börjat grilla började Eldkvarn att spela på scenen längre upp och vi kunde njuta av lite musik samtidigt. 
 
Grillmaster :) 
Vi njöt av varandras sällskap, god mat, fika och dryck. Amanda tog också en liten tur med Algot, hon älskar att hålla i kopplet, hon blir lite sur när man hjälper henne. Hon kan ju själv <3 
 
Min egna lilla hundvakt, tänk sen när hon blir äldre, då vet jag vem som kommer gå ut med honom :) 
 
Mamma och dotter. 
Det blev mycket prat, bollspel och skratt tillsammans på filtarna på gräsmattan. Jag njöt av sällskapet och denna underbara kväll. 
Vi satt där väldigt länge, det hann bli mörkt och till och med kallt innan vi bestämde oss för att åka runt klockan 22. Vi tog även lite kort med våra respektive som jag tänkte bjuda på:
 
Tack för en underbar kväll, va verkligen helt toppen ! <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0