Lite nostalgi!

Nu är det snart helg igen, dagarna går så fort just nu! Nästa vecka ska jag till min diabetsläkare och det ska bli riktigt skönt då jag inte tycker att sockret ligger på den nivå den borde. Är inte ofta jag ligger mellan 6 och sju. Det vanliga är just nu mellan 8-12 , vilket säkerligen gör att jag har ett högt långtidsvärde. Lämnade lite rör igår och imorse lämnade jag resten av proverna ! Nu är det fixat iallafall :) 
Idag regnar det så får bli en plocka och städa dag tror jag, alltid skönt när man har gjort de sysslorna! Jaja så är det, vardagen rullar på, känner mig som en hemmafru just nu :) 
Tänkte iallafall bjuda på lite bilder jag hittade på mamma och pappas dator i helgen: 
 
Jag och Erik på min bal i Filipstad <3 
Älskade syster! 
Hittade också bilder på min saknade och älskade Tingeling: 
 
<3 
Är roligt att leta fram gamla bilder, är så sällan jag kollar på dem:) 
 
 
Ewe och jag på balen :) 
 
Ja tiden går, man förändras och livet ger mot och medgångar ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova&Levin

superfin kisse!

2013-08-16 @ 16:28:04
URL: http://frokenkalmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0