Lång promenad!

Igår mötte jag upp Therese och vi började vårat sökande efter "skatter" längst vägen. En del var svårare än andra kan jag säga. Vi började vid villa området, sen mot Alster och solen stekte på ganska bra. Vi hittade 7 stycken under promenaden och det va super roligt ! Skönt att hela tiden ha ett mål näår man är ute och går :) 
Såhär kanb skatterna se ut, sen ska det finnas en remsa i så man kan skriva datum och sitt inloggningsnamn. Vi hittade en som legat på samma ställe sedan 2002, helt otroligt ! 
Therese testar lyckan genom lite svår terräng ! 
Sen finns det de som är högt uppe, har man inga verktyg får man testa med naturen som hjälp! 
 
Go Therese ! 
Var iallafall super mysigt och roligt, man kände sig lite dum vissa gånger men vad gör det ;P Som när jag kollade igenom springorna på en bro med rumpan i vädret när två kom och gick, haha den bjuder jag på ;P Vi möttes vid tolv och jag kom hem efter klockan tre, så det blev en väldigt lååång promenad! Både jag och Therese var svettiga och Algot hade tungan utanför munnen och gick saktare och saktare... :) 
Det är inte så ofta man ser ödlor, det såg vi, tyvärr va den orörlig men men..
 
Detta ska vi göra fler gånger! Se vart vi ska på jakt nästa gång :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0