Födelsedagsfirande!

I lördags firade jag min 25 årsdag tillsammans med underbara vänner. Jag fyller egentligen imorgon men valde att fira i lördags. Jag hade hyrt lokalen som är precis under oss, är så smidigt för djuren att inte vara i lägenheten. Jag hade fixat en frågesport om mig själv, Ewe vann med 8 av 9 rätt! Bra jobbat!
Här sitter de och svarar på frågorna som handlade om alltifrån mitt andra namn till vilken färg mina föräldrar har på huset.
Det var riktigt kluriga frågor, handlade om saker inte många vet ;P Men alla var så duktiga <3
Sen kom också gullungen Amanda för att fira mig.
Var självklart tvungen att gosa lite med henne!
 Sen var det dags att öppna lite paket, Amanda var självklart där och hjälpte mig!
Det var roligt att sitta på det stora paketet!
Fick massor med fina grejer från mina underbara vänner <3 Kommer visa dem i ett annat inlägg!
Sen var det dags för lekar!
 
 
Vem får plats med mest bilar utan att de ramlar av? hihi Tommy vann denna rond!
 
Sen var det dags för "tändstickan" fast vi använde sugrör!
Killarna tog hem det med ett varv mer under en minut!
Det var en super rolig och trevlig kväll och jag tackar alla som ville komma! <3 <3 <3
 
 

Kommentarer
Postat av: sabina

Ha ha ha ha inge sur jag såg ut då heller. Ser ju ut som jag ska slå till nån. Jätte likt mig

2013-08-05 @ 19:24:24
Postat av: Monika

Det syns att ni hade en trevlig kväll:))<3

2013-08-05 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0