Algot!

Hjälpte mamma att rensa deras dator och då sprang jag på lite bilder på Algot som jag helt glömt bort att jag tagit. Alltid roligt! På onsdag ska jag kolla hur en tränare gör och vilka tips som ges när en hund gör utfall vid möten. Detta är en gratis minikurs för att ge stöd till oss hundägare som har problem med detta. Ska bli roligt att se, ta del av och lära sig nya metoder, för det behövs. Synd bara att jag inte var snabb nog så Algot kunde vara med, men men fick iallafall svar om löshundkursen, vi kom med, startar i september och ska bli super roligt! 
 
Kan nu gå runt honom och han ligger kvar, han reste sig alltid innan när jag var bakom ;P 
Stanna... Vi tränar på sitt, ligg, sitt, ligg på lite längre avstånd! 
 
En trött liten kille <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0