7 år!

Det har gått sju år sedan jag och Erik blev ett par. Kan inte förstå att det är så länge samtidigt som jag inte kan fatta att jag levt utan honom. Kollade iallafall igenom lite bilder och hittade en del. De flesta är från 2006, herregud det är ett tag sen nu!
En bild från Nöjesfabriken där vi spenderade mycket tid !
Haha hamnfesten!
Släktkalas i Kristinehamn !
I Filipstad, oxhälja .
Påväg till Säffle!
Vi har gått igenom så otroligt mycket. Finns inga tvivel, jag ser fram emot vår framtid <3
 
Vad ska man säga, äkta kärlek <3
 
 
Våran låt, Erik länkade denna låt på datorn för många år sedan och skrev texten:
 
you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny


Kommentarer
Postat av: Erik Rohdin

Va fint! Älskar dig :) <3

2013-08-09 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0