25 år!

Idag fyller jag 25 år, känns lite konstigt att vara detta är ju bara fem år kvar till 30.. Jaja idag vaknade jag upp av att Erik gjort frukost till oss. Innan klockan slog nío hade jag fått samtal som innehöll fina sånger <3 Jag känner mig älskad av de runt mig och det är den bästa presenten!
Letade fram lite bilder från andra födelsedagar, dessa är från 2009:
Jag och mitt hjärta som också har 7 år idag!
Åh man ser Tingeling i bakgrunden, saknar henne enormt mycket!
Dessa är från 2011:
Sen lite andra bilder jag inte riktigt vet exakt år men ändå ;P
Tror att detta är 2011 men är inte säker :)
Detta är 2012 !
Hoppas ni får en underbar dag för det ska jag ha! Man är inte äldre än vad man gör sig till <3
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja tänk vad stor du har blivit gumman<3<3<3

2013-08-06 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0