Trevlig ledighet!

Jag trodde aldrig att jag skulle få magsjuka igen så här tätt efter förra gången. Men i fredags drog det igång rejält igen. Bara att uppsöka toaletten för massor av mindre trevliga besök! Hatar att ha magsjuka, hatar att kroppen blir så svag men mest av allt hatar jag att jag var sjuk dagen Erik fyllde 25 år!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Börjar iallafall bli bättre, fick inte behålla frukosten men nu har jag fått behålla lunchen och förhoppningsvis även middagen. Jag håller tummarna för att jag ska bli frisk så fort som möjligt! 
 
Har varit trist att inte kunna träna med Algot, hade tänkt göra det under helgen. Hade också tänkt att åka till hundgården och massa kul, blev dock inte så. På onsdag ska vi börja en lydnadskurs på åtta tillfällen, känns väldigt spännande, hoppas jag kan komma iväg dit. Hoppas vi kan träna mycket på Algots skällande på andra hundar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0