Smögen!

Förra helgen var jag i Smögen med mina arbetskamrater. Vi åkte klockan ett på söndagen, 
alla förskolor som hör till Stenåsen i Kil. På bussen var det god stämmning och mycket prat från alla 
platser! Vi skulle under kvällen laga mat tillsammans i grupper, detta blev en underbart god buffe! 
Självklart var det även räkor med på buffen ! 
 
Mitt arbetslag delade rum, fick egen ingång och en otrolig utsikt över havet! Jag tror 
att vi fick det bästa rummet! Innan middagen läste vi högt ur en bok som fick oss att skratta
och fjanta oss :) Vi hade super skoj helt enkelt! 
Under måltiden var det dags för en liten lek, och självklart sånger! 
Vi såg ut som vi gjorde sen kan man säga: 
Det var inte så lätt att få glasen att fastna kan jag säga! Enligt bordskamraterna blir det lättare
när man är äldre och har mer rynkor ;P haha
Sen blev det teater där jag var bov, en av huvudrollerna, där prickade de rätt eftersom jag älskar att 
spela teater! woho! 
Vi från vårat hus hade fixat en frågesport där de andra delatagarna skulle göra olika grejer, 
få upp en socker bit i minnen med ett snöre, kolla vem som hade längst ballong och massor av andra roliga 
grenar! 
Tänkte också visa utsikten såklart, var vackert! 
Jag och mina arbetskamrater, tyvärr kunde inte Siw följa med! 
Var en rolig resa och på måndagen var det jobb. Vi kom igång väldigt bra och fick en grund inför terminen! 
Tack för denna resa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0