Solig lördag!

Solen skiner ute och jag har precis tagit en dusch, fast håret väntar jag med för mamma
ska färga min utväxt idag! Ska bli jätte skönt, gillar inte när den syns så mycket som den gör nu! 
Fast det är inte anledningen till att åka till Kristinehamn. Idag har de 
uppvisningar och olika aktiviteter för hundar på torget, ska bli spännande att se vad det är för något. 
Så vi åker runt tio till mammi och pappi, sen köpa lunch och äta och färga håret på 
salongen. Sen ska vi ner till torget, kommer att vara jätte bra träning för Algot ! 
Min lilla lurviga bebis<3
Ikväll ska jag hem till Sabina, Malin som har kommit till Kd i helgen bjuder på mat! 
Ska bli trevligt att träffa tjejerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0