Sabinas 24 års fest!

Igår åkte vi till Sabina så att vi var där precis 18.03, det var viktigt för så stod det i smset
vi fått tidigare i veckan. Sabina stod i köket och gjorde iordning hemmagjord underbar
potatissallad, den var otroligt god!
Sen kom de andra gästerna, jag och Therese smidde planer UTAN att någon märkte det!
Hon hade kommit på en jätte rolig ide att Sabina skulle få leta efter sin present,
vi hänge lappar utomhus på bilar, möbler, i hallen och garderoben bland annat.
Hon fick jobba för sin present helt enkelt!
Jag, Erik, Therese, Mateusz, Tommy och Mimo gav henne 500 kronor presentkort
som de kan spendera på deras bebis och en nappflaska full med godis!
Jag hade även hittat på en egen present, som jag tror att
både Stefan och Sabina gillade, en liten resume av deras tid tillsammans!
Sabina var lycklig när vi sjöng för henne!
Kvällen bjöd på lekar, riktigt roliga och ibland också svåra ;P
Att skicka runt en apelsin är inte alltid lätt....
Inte heller en vattenflaska mellan benen!
Mänsliga pyramider, hamburgare och hjärtan kan alltid se olika ut....
Vacker tolkning av ett hjärta!
Vårat hjärta var inte lika fint, men vi skyller på utrymmet vi hade! haha
Det var två lag,
LILA PILEN med den gråa råttan..
GRÖNA SNURRAN med den vita råttan...
Mitt lag vann men det var jämt och vi hade alla super roligt!
När vi hade lekt var det dags att äta underbart goda, mumsiga tårtor som
Sabina och Therese hade gjort!
Kvällen fortsatte och alla hade trevligt, Therese och Mateusz hamnade i
en brottningsmatch senare på kvällen....
Kärlek börjar alltid med bråk haha!
Tack för en underbar kväll! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0