Torsdag!

Idag har det varit en låååång dag och det känns i kroppen! Jag börjar blir trött, har ont i nacken men annars är allt super bra! Vaknade vid klockan sex idag, gör det varje dag för att hinna med lägenheten och att rätta/jobba här hemma! Idag har vi verkligen kämpat hårt med lägenheten och det är nästan klart, inte riktigt men på god väg! :)
Vi tog även en långpromenad med Algot förut i solen. Var jätte skönt och han uppförde sig perfekt! Tyvärr var det fortfarande is på en stig i skogen, vad händer inte då?
Jo jag ramlar, sätter mig på rumpan och slår i knät! Första gången jag ramlade 2012!! haha
Vi tog med oss kameran på promenaden och jag tänkte visa lite bilder:
Varmt och skönt i solen!
Godis puss!
Här någonstans ramlade jag ;P
Erik fotade lite natur också:

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja du om någon behöver väl verkligen denna ledigheten, var ju inte många dagar vid jul som du fick vara hemma.



Tycker däremot att dagarna försvinner för snabbt nu när man är ledig!



Kram kram

2012-03-01 @ 19:31:04
URL: http://saerzes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0