Tjejkväll hos Sabina

Igår var det tjej kväll hos Sabina. Hon bjöd på trerättersmiddag, vilket var jätte gott. Det var inspirerat av Italien. Det var jag, Sabina, Mimo, Therese och våran norska Malin som var hemma över helgen! Jag valde att vara nykter och köra eftersom jag inte känt mig 100 % bra.
Kvällen började med lite påskpyssel, tömma äggen och sedan måla dem
var tanken!
Det var mysigt och det var en jätte bra ide som Sabina fixade ihop!
Här är fixandet i full gång. Väntar på en bild från Malin när jag tömmer
mitt ägg, ser riktigt roligt ut!
Här har vi två av rätterna det bjöds på:
Mums!
Efter maten och massor av prat och skratt så spelade vi kort!
Malin tog hem segern har jag för mig, hon hade iallafall väldigt roligt när hon försökte
få ihop korten :)
Vi andra fick oss också ett gott skratt! (Alkohol och svårt kortspel helt enkelt)
Tack Sabina för ännu en lyckad tjejkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0