Min pappa <3

Du är så otroligt stark och du kämpar alltid för det du tror på!
Jag är oerhört stolt över att
vara din dotter...
Du har gett mig så mycket under mitt liv,
du har lärt mig saker om mig själv, om livet och jag har fått ta del av dina värderingar.

Du har inte haft det lätt, varken som liten eller det senaste året.
Jag önskar att du inte skulle behöva gå igenom det här..
Hade jag kunnat skulle jag ta din sorg och smärta,
och bära den.

Livet är inte rättvist, livet ger oss utmaningar
vi aldrig trodde att vi skulle få.
Jag ber för att jag ska kunna ge dig lika mycket
som jag fått av dig...

Pappa, jag finns alltid vid din sida,
vid glädje och sorg restan av livet!
Jag älskar dig och det krossar mitt hjärta
att se dig gå igenom det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0