Lördagens kalas!

Igår kom Mimo in och vi spekade sanning och konsekvens. Var så längesen vi spelade det men vi kom
ihåg några av frågorna. Haha till och med varandras svar.
Vi hittade på mycket skoj, konka kan alltid få en att göra roliga saker.
Jag friade till mimo och raggade på henne. Vi fick också dansa, jag skulle dansa till
fågeldansen och Mimo till nästa låt som spelades!
Var bara att snurra med en "låtsas person"
Algot gjorde mig sällskap sen, är glad över att jag lärt honom "dansa"
Mimo dansade och mimade ;P
Det var en super rolig kväll är glad att vi kom på detta :) Ibland blir inte kvällarna som man
tror. Mimo blev lite dålig och trött så vi gick aldrig ut på krogen tillsammans.
Jag följde med Tommy och Erik på fest på Herrhagen sen mötte jag Jessi och hennes
kompisar på Koriander!
Tack för en super rolig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina kort på fiiiiiiiiiiina tjejer =)



Hoppas kvällen var lyckad!



Kram kram

2012-03-18 @ 17:49:31
URL: http://saerzes.wordpress.com/
Postat av: Mimo

Haha men! Så tog du den sista och fulaste bilden! :-P

2012-03-18 @ 20:18:59
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0