En ny vecka!

Idag har verkligen solen stekt, hela 16 grader när jag åkte hem från jobbet idag! Njuter verkligen av dessa dagar då våren kommer allt närmare! Har tagit en långpromenad med Algot, skönt att komma ut och gå efter att ha varit inne större delen av dagen. Han var jätte duktig, vi busade, gjorde lite trix och han pep bara när vi mötte en hund! Att han inte skällde var ett stort WOW!
Idag kommer mamma och hämtar vår bil. Den ska fixas i Kristinehamn!
Det ska bli skönt att få det gjort, hatar att alla bilar alltid ska krångla!

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja o då gör ändå inte korten lägenheten rättvisa, den vår så fräsch!

Tackade ja till den och till den jag inte kan se imorgon, men hoppas på denna =)

Det är jag och ett äldre par som står i tur, sa till farbrorn att han skulle tänka på sin höft i alla dessa trappor =P lite elakt men tusan, jag vill ha den!



Var underbart att strosa runt i Vänersborg idag för vädret var uuuuuuuunderbart!



Syns imorgon!

2012-03-12 @ 19:36:17
URL: http://saerzes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0