Diabetes

Jag gjorde ett misstag i måndags som gjorde att jag nu varit hemma från jobbet i två dagar. Diabetesen har krånglat och jag fick ketoner. Ketoner är när sockret ligger för högt och syror bildas i kroppen. Så jag har inte mått så bra alls. Nu är det iallafall bättre, inga ketoner men jag är fortfarande seg i kroppen!
Imorgon blir det jobb iallafall, är skönt när man känner sig bättre! Mamma kom hit idag också, för att se hur jag mådde. Vi käkade jätte god kycklingsallad och tog en promenad med Algot. Var skönt att komma ut lite, har bara varit sängliggande så ;P

Kommentarer
Postat av: Syster

Skönt att höra att det är bättre! <3 Saknar er, ses i påsk längtar! :) <3

2012-03-28 @ 21:51:10
Postat av: Malin - mitt liv i Oslo

Usch, det lät inge vidare :/ Tur att du är på bättringsvägen då.



Ja de gick bra hem idag men man är lite smått rädd asså :/

2012-03-29 @ 00:35:07
URL: http://holstan.se
Postat av: Katta

Kommer börja med checklista för dig att kryssa i varje dag! Inte skrämmas så här gumman <3



Skönt att ha dig tillbaka, synd att dagen blev som den blev, tror vi behöver en vecka på Spa snart...



Kramar i stora lass

2012-03-29 @ 15:42:02
URL: http://saerzes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0