Röd dag och massa mys!

Igår var det nationaldagen, med detta även en ledig dag. Jag och Erik bestämde oss
för att åka till mamma, pappa och Jessi i Kristinehamn. Var ett tag sen jag träffade dem eftersom
mamma och pappa har varit utomlands. De hade köpt med otroligt fina saker till oss, de visar jag
inte i detta inlägg.
Vi kom dit vid lunch och åt god fisk. Sen satte vi oss ute i det fina vädret, mamma
ville bättra på brännan lite (som om det behövdes).
Algot var med och Meduza fick komma ut och njuta av värmen.
När vi fikat, spelat kubb och umgåtts så åkte vi till stallet.
Där fick vi träffa Humle och jag fick se Jessi rida. Alltid lika roligt att se!
Jag vill verkligen tacka för en helt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0