Nu är det helg igen!

Tiden rullar iväg måste jag säga, nu är det lördag igen:) 
Veckan har varit super bra, träffat underbara vänner och bad blev det igår! 
Vi var på stan och käkade, shoppade lite och tog en fika. 
Det var godingarna, Sabina, Malin och Mimo som var mitt mycket trevliga sällskap. Självklart
var Amanda med tjejerna på stan! 
Det var en riktigt mysig dag! Sen drog vi åt olika håll:) 
Malin åkte tillbaka till Oslo dagen efter, Mimo packade inför resan till London, och jag och 
Sabina blev kvar i Karlstad:) 
Så igår när det var så fint väder bestämde vi att vi skulle bada på kvällen, det var jag, Erik, Sabina, Stefan
Rebecka, Jonna, Mateusz, Therese och Amanda! 
Det var jätte skönt att få bada men lite kallt, tur att vi hoppade från bryggan ;P 
 
Innan vi åkte till stranden träffade jag Linnea, var så längesen vi sågs så det var mycket 
att ta igen över en fika! Vi ska inte låta det gå så lång tid nästa gång! 
Det var super mysigt ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0