Mycket att se!

Helgen har varit jätte bra, Malin tog emot mig på bästa möjliga sätt! 
Under lördagen var det full rulle med massor att hinna med, vi började med att åka till 
en stor park med olika statyer. Parken heter Vigelandsparken och alla statyer var gjorda av samma konstnär 
har jag för mig. 
Det var massor av människor överallt i parken och alla med kameran i högsta hugg! 
I början av parken var det två pelare som jag la märket till, den första jag såg blev en kvinna omfamnad 
av ett "odjur" och på andra sidan stötte hon bort det. Tyckte att det var lite spännande och 
tankarna började rulla om historien bakom denna kvinna och odjuret!
Hela parken var full med skapelser, de flesta helt nakna, det gav statyerna 
möjlighet att lyfta fram känslan bakom. 
Det var vackra blommor och fontäner mitt bland detta, jag fick en positiv energi av 
att vara där! 
Goa Malin vid det största konstverket! 
Såhär såg det ut:
Det var en underbar början på lördagen i Oslo, sen följde affärer, god mat och mycket mer. 
Fast det får jag skriva om i ett annat inlägg :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0