Helgen!

Det har varit en super bra helg, i fredags kom Madelene och Magnus på besök. 
Vi fikade och pratade om allt som vanligt! Är alltid lika roligt att ses, blir ju inte så ofta! 
På lördagen var vi bjudna till Helene och Erika, först grillade vi och år oss 
proppmätta! Var så gott! 
De bor längst upp i vårt hus och vilken skillnad det var på värme! 
De hade det väldigt varmt, slutade med att jag precis som Algot var på golvet, 
är känslig mot värme på det sättet;P 
Vi spelade spel och umgicks, det var jag, Erik, Tommy, Simon och självklart våra värdar! 
Jag och Helene <3 
Erik och Tommy! 
Här var spelet i full gång, blev massa skratt! 
Roligt att Simon kom :) 
Erika byte look för några minuter;P 
Tommy fotade och tyckte att jag var väldigt lik min syster <3 
 
Tack för en underbar helg allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Mimo

Haha innan jag läste din kommentar om sista bilden, så tänkte jag "shit vad lik Malin är Jessi här"!

2012-07-09 @ 18:38:49
URL: http://mimosplace.blogg.se
Postat av: Erika

Tack detsamma! Får snart göras om :)

2012-07-09 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0