Härligt firande!

Det var en underbart härlig kväll igår när vi firade mamma och pappa! 
Det började med mys på altanen med mousserande vin och snacks! 
Alla är spända på att se hur det går när mamma ska öppna, ganska oerfaren:) 
Men hon lyckades, Algot och Meduza blev rädda när korken kom flygande haha :) 
När vi "minglat" en stund var det dags att gå iväg till Thai restaurangen vid hamnen för 
att äta, god mat! 
Det var otroligt gott! Verkligen på topp! 
När vi kom hem spelade vi kubb, jag och Jessi mot Erik och pappa. Mamma var domare, fast hon hejade på oss tjejer i smyg ;P 
Pappa och Erik vann, tyvärr båda gångerna, men jag och Jessi var solklart det knäppaste laget :) 
Vi hade roligt iallafall! 
När knotten invaderade oss för mycket gick vi in för att äta efterrätt, glass, grädde och jordgubbar! 
Vilken lyx, kan jag säga! 
 
Kvällen avslutades med kortspel och babbel! 
Vill bara tacka för en underbar kväll, och säga grattis till mina underbara föräldrar, 
NI BETYDER ALLT FÖR MIG! <3 
Äkta kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis till dina föräldrar, det lyser kärlek om dem!

Underbara kort som vanligt gumman <3

2012-07-04 @ 12:57:54
URL: http://saerzes.wordpress.com
Postat av: Monika

Tack gumman för en underbar kväll med Er underbara barn!! Älskar Er ! Kram❤❤❤

2012-07-04 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0