Firande av Ewe!

I lördags var vi hemma hos Ewe för att fira att hon fyllde 24 år i fredags. 
Det var underbart väder så vi satt ute och spelade spel, åt jordgubbar och pratade på som aldrig förr! 
Jag och Erik hade självklart köpt presenter till henne, jag tror att hon blev glad! Hon fick 
två ljuslycktor jag köpt på auction, två smala nagelack som man kan göra mönster med och en 
porslinsnalle som det stod hur mycket jag älskar henne! 
Ewe öppnar paketen ;) 
Jag och hjärtat njuter i solen! 
Silje och Ewe! 
Putte, Vanja och Anna! 
Evelinas lillasyster Malin var också där! 
Alla njöt av vädret och varandras sällskap! 
När det började vi mörkt var det dags att ta bilder på tjejerna som var kvar, de blev skojiga 
när vi försökte få knasiga och vanliga bilder;P 
Det var ingen som brydde sig om att det var lite blött i gräset! 
En helt underbar kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0