Tisdag!

Igår var det väldigt mysigt hemma hos Stefan och Sabina. Vi spelade TP eller ja de gjorde det och jag kollade på :) Sen spelade vi kort, plump först, haha jag vann ;P Det var en riktig spelkväll och mycket roligt snack! Detta får vi göra oftare ! Vi kom inte hem förrens vid klockan tio på kvällen, bleb raka vägen i säng för mig !
Idag är det tisdag och snart dags för att åka till jobbet. Vi börjar klockan åtta i Säffle så skjutsen går vid klockan sju ! Jag har en annan sak att berätta också, ska iväg och kolla på ett hunddagis på torsdag, jag hoppas verkligen att det går bra, skulle vara så roligt för Algot! Spännande!!
Jag idag:
Hoppas att ni har en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0