The day after

Så känner jag idag måste jag erkänna. Är seg och har lite huvudvärk. Kvällen igår var jätte trevlig, vi spalade spel, pratade och hade allmänt roligt. Blev väldigt trött sen så jag gick och la mig innan alla gått hem ;P Så kan det gå !
Idag ska vi till Eriks föräldrar och äta lunch, blir rotmos och fläsklägg, de vet hur mycket jag älskar det ! Så de ringde för en stund sedan och bjöd hem oss, kan man ju inte tacka nej till !
Tog lite bilder igår också, inte direkt ovanligt för att vara mig ;P
Tommy, Mateuz och Erik. Mateuz och Therese har precis kommit hem från polen, så det var riktigt kul att träffa dem igen !
Mimo, Therese och jag! Helene hade inte kommit än !
Jag och Helene!
Sweet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0