Det kliar!

Ja, detta är helt underbart eller inte. Började få små utslag (rodö prickar) på händerna. Det kliade men jag trodde att jag var torr eller något liknande. Sen på måndagen efter jobbet började det blomma upp ordentligt, på ben, armbågar, massor på händerna, ryggen och på fötterna. Så jag ringde 1177 för rådgivning, bara att åka in till akuten det :/ Som tur var gick det väldigt snabbt, läkaren tyckte att det såg konstigt ut och kunde inte säga vad det var... Antingen allergi eller ett bett av något slag, han frågade så att inte Erik hade fått några....
Fick i allafall några tabletter, de varnade för att de gav en sovande effekt.. sov hela dagen igår.. kunde inte hålla ögonen öppna!!
Idag kliar det fortfarande, jag har tagit tabletter idag också, börjar bli trött igen. Blir det inte bättre snart så skulle jag gå iväg för fler prover.. woho i just love it ! NOT!!!!!!!!!
En positiv sak i allafall, Algot klarade av första dagisdagen jätte bra ! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

En kram till dig.

2012-01-11 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0