Update: Alla hjärtans dag! <3

Igår var det alla hjärtans dag och för mig är det inte så mycket mer än en vanlig dag. Fast det är alltid uppskattat att visa den man älskar att man bryr sig! Jag jobbade hela dagen igår så jag hann inte ordna något till Erik men jag ringde honom mitt på dagen och berättade hur mycket jag älskar honom <3
När jag kom hem hade Erik städat hela lägenheten och gjorde jätte god middag!! Han hade tänkt på allt, så underbar ! Efter maten så fick jag lyxvård av mina fötter, filade, insmörjda, så härligt! Erik gjorde verkligen min dag helt underbar, han får mig att känna mig speciell....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar pojkvän du har gumman, men det visste vi ju redan. 1000 KRAMAR till er båda.

Från Mamma och Pappa.

2012-02-15 @ 22:18:31
Postat av: Monika Söderberg

Vilken underbar pojkvän du har gumman, men det visste vi ju redan. 1000 KRAMAR till er båda.

Från Mamma och Pappa.

2012-02-15 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0