Sista dagen..

på helgen är nu här! Idag har jag jobbat hemifrån, rättat i 4 timmar ungefär. Det känns verkligen skönt att ha fått så mycket gjort denna lugna söndag!
Igår när Erik kom hem från rallyt stod jag i köket och fixade mat till honom. Ville ta hand om honom lite när han varit ute hela dagen. Så jag tände ljus, öppnade en kall öl åt honom, lagade mat och hade städat tidigare på dagen. Han uppskattade det jätte mycket, tyckte att jag var bäst hihihi ;P
Det är de små sakerna som visar hur mycket man älskar någon! <3
När vi hade ätit och myst lite så bestämde jag mig för att hänga på Mimo och Erika, de skulle dricka och sen gå ut! Jag ändrade deras planer lite och vi var hemma hos mig, för Algots skull! Var trevligt, bra musik och vi spelade lite spel innan vi åkte hem till Sofie. Hon hade inflyttningsfest, där var det väldigt roligt ! På kvällen gick vi till Tempel, dans stod på schemat för kvällen! Träffade Helene också, kramades lite och sen kom även Erik, Tommy och Rickard dit!
Erika och Mimo hemma hos mig :)
Tack för en super trevlig kväll, var oplanerat och super kul!!

Kommentarer
Postat av: Mimo

Tack själv fröken underbar och bäst! <3

2012-02-12 @ 18:38:56
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0