Många bollar i luften!

Dagarna spenderas med att rätta prov, alltså jobbar jag hemifrån ! Det är skönt att inte behöva åka flera mil per dag, iallafall i en vecka ;P Annars så river jag och Erik upp och ned på lägenheten, rensar, kastar och gör iordning varje liten vrå här hemma! Vi har samlat på oss så mycket , ursäkta, SKIT med åren. Nu ska det bort! Allt ska ha sin plats och det ska vara strukturerat i våran lägenhet!
Igår var jag med Sabina på stan, köpte äntligen en ny foundation:) Jag hittade inte så mycket men det var mysigt att snacka och springa på stan! Vi tog en fika och sen mötte vi upp Erik och Stefan och njöt av en god måltid på Mongolian! Var ett bra avslut efter en dag med massa jobb!

Kommentarer
Postat av: Katta

Fördelen med lov: man kan vara hemma och ta tag i saker

Nackdelen: man saknar sina underbara arbetskompisar!



Huedamigen hur ska det gå när vi slutar sen till sommaren?



Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förr: köpt mig ett läppstift, ett rött läppstift!!!!



Ps, Johanna har kort på det =)

2012-02-28 @ 17:54:14
URL: http://saerzes.wordpress.com/
Postat av: Erika Källén

Behöver du hjälp i lägenheten så hojta, jag är hemma :)

2012-02-28 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0