Måndag

Idag har det varit fullt upp, jag har jobbat (hemifrån) och jag och Erik har börjat rensa i lägenheten. Nu ska det bli förändringar! Vi ska greja tills vi är helt nöjda, så det kommer att ta tid, men det är bara att göra lite i taget. Inspirationen kom efter att vi hjälpt mamma och pappa i huset. Det kommer att bli helt underbart !
Det är inte färdigt men det kommer att bli suveränt!
I helgen sysselsatte vi oss med att bära grejer, shoppa lite på Mio, ställa iordning och såna saker! Det var roligt att få hjälpa till och det var skönt att vara hos mamma och pappa!
Jobb:
Denna står i hallen den är från min farmor <3
Söndagen avslutade vi självklart med min absoluta favorit mat, kotlett, brunsås och potatis! Finns inget bättre!

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Tack för all hjälp och det är alltid lika underbart och roligt att ha er här. 1000 KRAMAR från Mamma och Pappa.

2012-02-27 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0