Lördag morgon!

Tidigt imorse gjorde sig Erik iordning för att åka på rally. Jag gick också upp då, kunde tyvärr inte somna om efter det, kommer jag känna av sen ;P Istället har jag tillbringat morgonen med att vika tvätt, plocka, städa och skrubbat lite skåpluckor ;P Känner mig riktigt duktig!
Klockan är bara nio och jag har fått massor gjort... bara att damsuga kvar sen är jag färdig! Jag slipper laga mat idag i allafall för Sabina, Therese, Mimo och jag ska ner på stan och äta lunch! Mina andra planer blev ändrade så en sväng på stan är aldrig fel!
Jag har börjat intressera mig för att testa lite olika grejer med naglarna. Tycker att det är roligt! Har ju visat en gång tidigare, tror det var nyårs naglarna! Tänkte iallafall slänga upp en bild på mina naglar just nu, innan jag hittar på något nytt!
Tänkte leta nya färger nere på stan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0