Kristinehamn!

Snart ska vi åka till Kristinehamn för att umgås med mamma och pappa :) De håller på att renovera och göra iordning på nedervåningen, ska bli spännande att se hur det ser ut nu! Hjälpte mamma att välja tapeter så jag är nyfiken nu ! Det kommer säkert se jätte fräscht och stilrent ut, mamma och pappa har olika men bra stil båda två! Om jag får chansen kanske jag tar lite kort på deras "nya" hem.
Pappa och Erik <3
Synd att inte min vackra och underbara lillasyster är hemma <3
Nej nu ska jag sminka mig och packa det sista innan vi åker! Goa Tommy och Mimo kommer att hålla koll på Scilla och Dollar medan vi är borta!!
Tommy och Algot!
Våra tre bebisar trivs verkligen med detta underbara par <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0