Julklappar!

Under jul fick vi massor av bra och fina julklappar, tänkte visa er några av dem! 
Fick jätte fina strumpor av Anne, en del av pengarna gick till bättre behövande <3 
 
Jag och Erik fick ett sett ordentliga köttbestick av Anne och Stig! 
Pappa gav mig ett gammalt paket med kalkyrpennor, känns väldigt spännande, ska börja skriva med dem, blir så vackert! 
 
Nu blir det lockigt hår..
eller rakt.... Nu har jag alla möjligheter <3 
 
Massor av grejer till mig och Erik, parfym, schampoo och massa annat! 
 
Nu kan Erik göra smoothies ! 
Fint i sängkammaren blir det också! 
 
TACK för alla fina julklappar och mest av allt, för de mysiga stunderna!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0