Liseberg!

Har varit dålig på att uppdatera, har varit ganska fullt upp. Har börjat mitt nya jobb och trivs 
jätte bra! Men det tar vi senare! 
Förra helgen var vi i Liseberg med J. Tyvärr var det regn hela vägen till Göteborg och det gav sig inte när 
vi var framme heller! Blev i princip värre men vi ställde oss i kön till Balder ändå fast regnet öste ner! 
Såhär såg hela resan dit ut ;P 
Efter några timmar så slutade regnet och solen kom äntligen fram, var fint hela dagen efter det! 
Erik och J åkte raggarbilarna :) 
Självklart åkte vi Lisebergsbanan! 
Här var åkturen slut för grabbarna! 
Det blev massor av karuseller för killarna, jag åkte desto mindre. Var inte lika ivrig 
som de var! 
Dansande kaniner shakade loss till musik när de åkte igenom Liseberg! 
Självklart så tog vi en glass när vädret var som varmast, det bästa är att glassarna är låglaktos på Liseberg! 
Spel hann vi också med, jag vann två gosedjur på "Kramhjulet". En till mig och en till
Algot. 
När det började bli mörkare bestämde vi oss för att åka det nya parisehjulet, var väldigt stort! 
Utsikten var helt otrolig! Råder alla som är där att åka och se ut över allt det vackra! 
Atmosfear
Balder
Göteborg
När det blev riktigt mörkt så hann jag precis till fontänen för att fota! 
Det var underbart ! 
Det var en rolig dag, åker dit nästa sommar igen:) 
Det är så vackert på Liseberg och det var roligt att hinna se lite av parken förutom 
köerna till karusellerna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0