Fira mig ikväll!

Ikväll har jag hyrt lokalen nedanför oss, ikväll ska vi fira min 24 års dag:) 
Denna är på måndag men ändå! 
Har precis varit nere och plockat iordning lite på grejerna vi ska ha ikväll, blir snacks och 
lite fika :) 
Sen har jag gjort lite lekar som vi ska köra under kvällen, alltid lika roligt, blir som ett litet
barn på nytt haha! 
Nej nu ska jag ta en sväng med Algot som har skadat klon och fick operera den igår! 
Nu mår han i allafall bättre och är pigg och glad som vanligt! 
 
Såhär rörig i huvudet är jag just nu, vill inte glömma bort något inför ikväll, 
och jag vill att mina underbara gäster ska få en rolig kväll! <3 

Kommentarer
Postat av: Helene

Snyggo^^
Tack för igår, det var riktigt trevligt. Puss

2012-08-05 @ 17:59:04
URL: http://farggladplastparla.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0